Sunday, April 2, 2017

LONG HIATUS

Its been few months since I last wrote.

So much things going on la as usual. Maafkanlah daku ye. Evemthough sekarang macam tak sure ada lagi ke manusia baca blog iols, kutulis jua. Lantak la kan hehe.

Anyway, though its April already, i just would like to wish everybody Happy New Year yang super late punya wish. Haha. To those yang taktau, my 2017 started off with me 'balik kampung' lagi. After 8 months, I was back in Seoul again for my winter trip. Im telling you that place is addictive to travel to. Tak pernah lagi la so far aku tengok orang pegi sana sekali je. So azam diri aku adalah untuk visit setiap tahun sampai bosan. Hahaha. 

I know, trip spring pun belom habis kan. Jangan la risau, aku akan habiskan dulu. And tunggu sikit aku update pulak my second time around, my favorite season - WINTER. Most of orang aku kenal tak berapa suka sejuk, apatah lagi sejuk extreme winter di Korea. Tapi for me, i loveeee it! Except for the getting ready part sebab banyak layer kau nak kena pakai. And of course, kalau gemok macam aku ni, tambah berat, penat la nak jalan. Haha. But still, i loved every single bit of the trip. Like, so so so much!


Anyhoo, aku akan makin busy juga ni. Dont know how to cari masa nak berblog. Akak salute adik2 yang ada masa berblog tu. Tunggu la keje macam hakak ni, baru tau melambung2 kau nak juggle semua *nangis*

I'll catch up later with you guys ya, love you guys!
Annekayra.

No comments :

Post a Comment

Salam and Hi!

Please be nice and have a good day!

Annekayra™. Powered by Blogger.