Wednesday, August 3, 2016

DECO GIVEAWAY WINNER - CONGRATS!

SALAM AND HI!


Finally setelah ditimbang tara, excited sangat nak umumkan winner for my frist giveaway. Firstly, sebab ni adalah giveaway pertama blog aku. Memula rasa cam, ada ke yang nak join. What if hadiah aku tak menarik, sebab biasa-biasa saja. What if............. this and that la.

But alhamdulillah, sampai end of the contest period ramai juga yang join ada more than 10 orang semuanya. Semuanya baik-baik belaka masyaallah. So sebelum aku umumkan winner, meh aku listkan link participated bloggers ni ya :)


Fuh, gigih tau acik lawat semua blog diorang. Comel sangat le blog semua please. Kenapa ai tak kreatif macam dorang buat template lawa. Haha. Kita nye template rilek je kosong mungkin faktor usia lah kahkahkah. 

TERIMA KASIH, kepada semua yang join! Yang mana tak menang kali ni, harap tak berkecil hati. Aku memang nak jadikan giveaway ni sesuatu yang frequent kat blog aku sebab bila aku tengok orang happy dapat barang aku bagi, im happy too! :) Next giveaway pun dah plan, korang boleh join lagi ya next time! So ayuh, tanpa membuang masa..............................


THE WINNER OF

DECO GIVEAWAY BY ANNEKAYRA.COM


IS...............




.




.




.



.






.




.





NURHAFZHAN RAUF A.K.A AJAN!





*throws confetti and blows trumpet!*










Yeayyy! So kepada Ajan, can contact me at admin@annekayra.com dengan details ya! Again its been so much fun knowing all the bloggers. Walaupun cuma virtual, siapa tahu insyaallah boleh jumpa in real life pulak kan? Also, jangan bosan untuk terus mencuba giveaway kat sini and make new friends okay! Terima kasih again pada yang support, maaf terlebih kurang, aku cuba sedaya upaya untuk berinteraksi sebanyak mungkin, mana yang kadang-kadang terlepas pandang tu, harap dimaafkan. Once hakak tak busy dah nanti hakak visit dengan kerap okay!

Okay sampai disini dulu, tahniah sekali lagi buat the winner! <3





Sloppy kisses,
Annekayra.


7 comments :

  1. Tahniah kepada pemenang!!!!
    Horray!!!!

    ReplyDelete
  2. lupa nak bagitahu, voucher haritu dah sampai .. tp tak sempat guna .. hehe .. boleh simpan buat kenangan ^^ terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala yeke. Maaf ye terkurang mana-mana. Nanti kita nak buat giveaway lagi boleh join ya :) insyaallah soon!

      Delete

Salam and Hi!

Please be nice and have a good day!

Annekayra™. Powered by Blogger.